Zimní servis Liberec

Ski servis Liberec Montana

Servis lyží Liberec, broušení lyží a seřízení lyží. Nejlepší servisní stroj v Severních Čechách! MONTANA Snow Cruiser Max.

   

CENÍK

Servis lyží       
MONTANA servis lyží MONTANA závodní servis lyží MONTANA servis lyží do 129 cm
broušení skluznice kamenem
- optická rovina
broušení skluznice kamenem
- optická rovina        
broušení skluznice kamenem
- optická rovina

finální lineární (základní) struktura

finální závodní struktura
(možnost volby struktury)

finální lineární (základní) struktura

komplexní úprava hran (bok 88°)

komplexní úprava hran
(možnost volby úhlů)

komplexní úprava hran

tuning spodní hrany (0,5°)                                                 tuning spodní hrany                                                       tuning spodní hrany                                                     

impregnace voskem

impregnace voskem

impregnace voskem

590 Kč 1190 Kč 490 Kč
     
MONTANA servis nových a nedávno servisovaných lyží STANDARD servis lyží do 129 cm  
Komplexní úprava hran (bok 88°) broušení skluznice - PÁS  
Tuning spodní hrany (0,5°) Broušení hran (bok 88°)  
Impregnace voskem Impregnace voskem  
Provádíme pouze pro nové a nedávno kvalitně servisované lyže!    
350 Kč 290 Kč  

 

Servis bežeckých lyží

  

MONTANA servis běžecké lyže

STANDARD servis běžecké lyže

broušení skluznice kamenem
- optická rovina

broušení skluznice - PÁS

finální lineární (základní)
struktura

impregnace voskem

impregnace voskem  
 590 Kč  290 Kč

 Servis snowboardů

  
MONTANA servis snowboardu STANDARD servis snowboardu

broušení skluznice kamenem - optická rovina

broušení skluznice - PÁS

finální lineární (základní) struktura broušení hran (bok 88°)
komplexní úprava hran (bok 88°) impregnace voskem
impregnace voskem  
1190 Kč 490 Kč

 

 

Servis lyží - úpravy

Volba bočního úhlu a podbrusu k Montana servisu lyží 199 Kč
Volba struktůry k Montana servisu lyží 499 Kč

 

Montáže

Montáž sjezdového vázání, včetně seřízení 299 Kč
Montáž běžeckého vázání 299 Kč
Montáž snowboardového vázání 299 Kč
Montáž skialpového / splitboardového vázání 399 Kč / 599 Kč
Demontáž vázání 99 Kč
Převrtání části vázání 399 Kč

 

Opravy 

Vyspravení rýh ve skluznici 49 - 499 Kč
Výsek skluznice a nastavení nové skluznice dle dohody
Lepení skluznice, nebo lyže dle dohody
Lepení patky lyže dle dohody

 

Voskování strojní

Voskování lyží a běžek tekutým uni parafínem a rozleštění 149 Kč
Ruční voskování, zažehlení a leštění
Lyže - Univerzální parafín značky SWIX 349 Kč
SNB - Univerzální parafín značky SWIX 449 Kč
Běžky - Univerzální parafín značky SWIX 299 Kč
Běžky - PS parafínem SWIX (náhrada CH) dle vybrané teploty 349 Kč
Běžky - HS parafínem SWIX (náhrada LF) dle vybrané teploty 399 Kč

 

Brusle

Broušení bruslí 99 Kč

 

Ostatní

Ruční seřízení bez potvrzení 99 Kč
Ruční seřízení s potvrzením 149 Kč
Bootfitting - tepelné tvarování skeletu boty a vnitřní botičky (Atomic, Salomon) - boty koupené u nás 1. ZDARMA      další 499 Kč
Bootfitting  - tepelné tvarování skeletu lyžařské boty (Atomic, Salomon) 899 Kč
Čištění skluznice 149 Kč
Oprava / výměna košíčku 99 Kč

 

*Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH 21%

Servis je možné nechat vyhotovit ve 2 rychlostech. Servis "expres" provádíme podle aktuální kapacity servisu.

O možnostech se informujte na tel. 777 787 776 nebo na naší prodejně.

STANDARD - vyhotovení do 3 - 7 dnů (ceníková cena)

EXPRES - vyhotovení do 24 hodin (ceníková cena *1,5)

 

Základní předbroušení a finální broušení

Základní předbroušení

  • Ideální optickou rovinu skluznice a spodní hrany docílíme pouze broušením pomocí brusného kamene s konstantním přítlakem a rychlostí posuvu. Dosažení ideální optické roviny je předpokladem pro přesné úhlování hrany – geometrie hrany.
  • Zpravidla používáme základní lineární strukturu střední hrubosti, slouží k většímu odběru materiálu z plochy skluznice i hrany (individuálně dle potřeby) a zároveň k odstranění navařeného polyetylenu.
  • Broušením na brusném kameni docílíme nejlepší kluznou vlastnost skluznice. Pouze brusný kámen nabízí různé variace finálních struktur (závodní servis).

Porovnání výsledků broušení na brusném pásu / kameni:

Brusný pás Brusný kámen

Plošné broušení skluznice

Absolutní rovina broušení plochy skluznice

Skluznice je „chlupatá“

Hladká plocha skluznice

Náhodná struktura – pás

Přesná struktura s volitelnými parametry

Průměrná kluzná vlastnost

Excelentní kluzná vlastnost po dlouhou dobu

Finální broušení

  • Na ideálně rovnou plochu skluznice „rýsujeme“ finální strukturu opět použitím brusného kamene s obměnou otáček jeho rychlosti, rychlosti posuvu a přestavění povrchové struktury – orovnání kamene diamantem.
  • Dle charakteru lyže volíme adekvátní typ požadované struktury – lineární, kombinované a nebo variální.
  • Na základě změny parametrů jednotlivých proměnných – řezná rychlost, advance a rychlost diamantu, brusná rychlost kamene, rychlost posuvu, nastavení tlakové křivky pro broušení plochy – jsme dále schopni ovlivnit tvar, hrubost a sklon jednotlivých šrafů – „banánků“ (základní skladba struktury).
  • Jednotlivé struktury se dělí na hrubé, střední a jemné.
  • Pro kombinované a variální struktury (závodní program) je důležité dokonalé vyhlazení plochy použitím nižších otáček broušení s minimálním advancem diamantu a nižší rychlosti posuvu slouží k dokonalému vyhlazení skluznice po základním předbroušení a zároveň přípravě pro strukturu závodní.
  • Závodní struktura je rýsovaná pouze jednosměrným broušením špička – patka, 1 cyklus.

Úhlování boční hrany

  • Úhel boční hrany závisí na typu a charakteru použití lyže/snowboardu, zkušenosti uživatele a tvrdosti podložky.
  • Boční úhlování hrany – základní úhlování se provádí pomocí brusného pásku v rozsahu 89° – 87°. Správně volený úhel zabezpečuje dokonalému kontaktu hrany se sněhovou podložkou v průběhu celého oblouku v závislosti na charakteru lyže.
  • Všeobecnou podmínku úhlování hrany musí splňovat celkový úhel hrany, který není nikdy větší než 88,5°.
  • Pravidelně úhlovaná hrana v celé její délce (od špičky k patě) je pouze dosažitelná při broušení hrany brusným páskem přes kluznou keramickou podložku.

Kluzná keramická podložka

  1. Plnohodnotný carvingový efekt = přesně zúhlovaná hrana v celé její délce od špičky k patě.
  2. Geometrie kluzné podložky zaručuje konstantní úhel broušení boční hrany.
  3. Proměnlivá rychlost = kontrolovatelná účinnost broušení.
  4. Konstantní odběr materiálu z plochy hrany vč. boční ochranné lamely hrany.
  5. Minimální hloubka narušení hrany díky různým hrubostím brusného pásku.
  6. Po broušení vznikne horizontální struktura hrany.

Tuning spodní hrany

  • Konstantní odklon – tuning spodní hrany směrem od podložky je možný pouze na základě přesné roviny skluznice a hrany. Slouží k přenosu účinnosti bočního úhlu hrany na sněhovou podložku zejména při jízdě po hraně při carvingovém oblouku, zabraňuje nežádoucímu zařezávání hran.
  • Tuning hrany se provádí v rozsahu 0.4° – 0.8° pomocí paralelních brusných kamenů s konstantním úhlem sklonu, rychlosti posuvu a jeho tlaku.
  • Podbroušením – vyleštěním spodní hrany zároveň odstraníme zbytkový otřep vzniklý při bočním broušení.
  • Velikost odklonu záleží na počtu cyklů broušení a nebo tlaku posuvu.
  1. Kvalita provedení tuningu spodní hrany nezávisí na šířce lyže v oblasti špičky (nejširší místo).
  2. Kvalitně provedený tuning nezanechá žádnou strukturu na ploše spodní hrany. Tuning se provádí ve stejném směru jako kluzný směr lyže (špička – pata).
  3. Úhel podbroušení je konstantní v celé délce lyže.
  4. Podbroušení se provádí pouze v celé délce lyže (špička, pata včetně).
  5. V případě úhlu podbroušení <=0.8° nedojde k broušení okraje skluznice.

BROUŠENÍ BRUSLÍ

Broušení se provádí na přístroji značky Creusen.

Nabízíme:

Standardní broušení

Standardní broušení se skládá  z nabroušení nožů brusle (max. 5 brusných přejezdů kotouče) podle schopností a váhy hokejisty a finálního začištění hran.

Broušení poškozených bruslí

Stejné jako Standardní broušení, plus navíc nezbytný počet brusných přejezdů nože do vyrovnání stržených hran. Maximálně však 10x.