Díky spolupráci se sítí kolofix od nás máte profesionální záruční servis po celé ČR na elektrokola horská kola zakoupená na Urban Sport
Kromě garanční prohlídky můžete na jedné z 15 poboček po celé republice vyřešit i záruční a pozáruční servis.
Garanční prohlídka a záruční servis (reklamace) je zdarma, běžný servis můžete využít jako placenou službu.
Proškolení mechanici z týmu Pavla Čábelického, někdejšího mechanika české reprezentace, si poradí s každou závadou. Otevřeno je každý všední den od 7 do 18 hodin, v pátek do 16 hodin.
Přehled poboček najdete ZDE.
Pokud trpíte časovou tísní nebo si lámete hlavu, jak dostat kola celé rodiny do servisu naráz, můžete využít služeb servisu na místě. Servisní technik přijede v plně vybaveném servisním voze a kola opraví kdekoli potřebujete. Pro objednání můžete využít mobilní aplikaci (verze pro Android i Apple), webový formulář nebo zavolejte na 800 01 01 01.
Pravidla pro servis od kolofixu:
- garanční prohlídka - v servisu kolofix je pro zákazníky Urban Sportu zdarma (po předložení dokladu o koupi)
- záruční oprava (reklamace) - reklamaci kola můžete vyřídit na jakékoliv pobočce kolofix. Případné opravy v rámci uznané reklamace zákazník nehradí.
- pozáruční oprava - pokud se na vašem kole vyskytne jakákoli závada po uplynutí záruční doby, obraťte se na libovolnou pobočku kolofix. Oprava bude zpoplatněna dle platného ceníku.
V případě nejasností nás můžete kontaktovat na telefonu 777 787 374 nebo obchod@urban-sport.cz.
Hlavní výhody servisního partnera kolofix:
- více než 15 poboček po celé ČR
- profesionální přístup a špičkové zázemí
- možnost objednat servisní vůz na libovolnou adresu
- transparentní účtování a férové ceny
Co patří do sestavení nového kola „z krabice“
- Vybalení kola z krabice
- Kompletace – sestavení kola
- Kontrola výpletů a případné centrování
- Kontrola dotažení kazety a kotoučů
- Kontrola dotažení klik a montáž pedálů
- Kontrola správné délky řetězu
- Usazení vedení, rovnání patky a seřízení řazení
- Kontrola brzd, seřízení
- Kontrola dotažení všech spojů
- Kontrola dotažení hlavového složení
- Nafoukání kol
- Kontrola tlaku tlumičů a jejich funkčnost včetně LO
- Kontrola teleskopické sedlovky a dotažení sedla
- Protiskluznou pastu pouze na Karbon/karbon, nikdy ne na karbon/hliník!
- Kontrola elektromotoru – pokud je jím kolo vybavené
Co je součástí předání kola
- Kontrola tlaku v pneumatikách
- Správné nafoukání tlumičů na váhu jezdce a nastavení odskoku
- Nastavení orientační výšky sedla
- Informace k provozu kola a garanční prohlídce (GP) – po ujetí cca 200km / 3 měsíce nejpozději/udělat GP – některé díly se mohou provozem usadit a je nutné je zkontrolovat(kliky, středové složení, brzdy, řazení, hl. složení) – pokud s kolem není něco v pořádku, přijet ihned!
- Informace k servisu tlumičů a zadní stavby
- Ukázat „brzdu“ na přehazovačce a povolení os kol
- V případě teleskopu upozornit, že se nezvedá kolo za sedlo při zasunuté poloze sedlovky – může se zavzdušnit
- Základní údržba – mytí, mazání – ne WAPP!!!
- U E-bike vysvětlit provoz, nabíjení baterie
- V případě, že kolo není funkční, objednat se do servisu – reklamaci vyřešíme
Co patří mezi servisní úkony v rámci Garanční prohlídky
- Mytí a čištění kola, promazání, ochrana laku
- Kontrola dotažení všech spojů
- Kontrola dotažení klik a pedálů
- Kontrola dotažení hlavového složení
- Kontrola řazení, usazení vedení a seřízení, rovnání patky
- Kontrola brzd a jejich seřízení
- Kontrola nastavení odpružení – tlaky, odskok – doplnit informace o servisu
- Kontrola výpletů a případné centrování
- Kontrola dotažení kazety a kotoučů
- Promazání brzdy přehazovačky SHIMANO