Horské kolo Trek Marlin 7 Matte Nautical Navy/Matte Anthracite 27,5“ 2022

24 490 Kč
Na dotaz
Varianta

Detailní informace

Detailní popis produktu

Marlin 7 představuje horské kolo určené pro závody. Lehká vidlice RockShox s hladkým chodem a kvalitnější díly jsou ideální volbou pro nové jezdce, kteří chtějí rychlý XC hardtail srovnatelný se špičkovějšími závodními koly.

Proč si ho zamilujete ??

  1. Jedná se bezesporu o naše nejoblíbenější kolo. Hodnota a všestrannost z něj dělají závodní horské kolo, které lze díky úchytům na zadní nosič použít i na dojíždění.
  2. Jízda na něm je zábavná a budí dojem mnohem dražšího horského kola.
  3. Parádní odpružení za ještě lepší cenu.
  4. Pohon 1x poskytuje všechny potřebné převody.
  5. Modely Marlin s rámy ve velikostech XS až S mají prohnutou horní rámovou trubku, která je zároveň v nižší výšce nad zemí. Menší jezdci tak mohou snáze nasednout a sesednout.

Technické parametry:
Rám: Hliník Alpha Silver, vnitřní vedení lanek, úchyt kotoučové brzdy na řetězovou vzpěru, úchyt na nosič a stojánek, rychloupínák 135 x 5 mm
Velikost rámu: S
Vidlice: velikost: S
RockShox Judy, spirálová pružina, nastavení, zamykání TurnKey, offset 42 mm u 27,5palcových kol, rychloupínák 100 mm, zdvih 100 mm
Hlavové složení: Částečně integrované, 1-1/8 palce
Kliky: FSA Alpha Drive, ocelový převodník 28 zubů, Boost, délka 170 mm
Řazení: Shimano Deore M4100, 10 rychlostí

Přehazovačka: Shimano Deore M5120, dlouhé ramínko
Kazeta: Shimano Deore M4100, 11-46, 10 rychlostí
Řetěz: KMC X10, 10 rychlostí
Brzdy: Hydraulická kotoučová verze Shimano MT200
Brzdový rotor:
Shimano RT26, 6 děr, 160 mm.

Zadní náboj: Formula DC-22, slitina, 6 šroubů, ořech Shimano 8/9/10 Freehub, rychloupínák 135 x 5 mm
Přední náboj: Formula DC-20, slitina, 6 šroubů, rychloupínák 5 x 100 mm
Ráfek: Bontrager Connection, dvoustěnný, 32 děr, šířka 20 mm, ventilek Presta
 
Dráty: 14 g nerezová ocel.
Pláště: Bontrager XR2 Comp, drátová patka, 30 tpi, 27,5 x 2,20 palce
Představec: 
velikost S - 
Slitina, Bontrager, objímka 31,8 mm, kompatibilní s Blendr, 7 stupňů, délka 60 mm.
Řidítka: Slitina, Bontrager, 31,8 mm, prohnutí 5mm, šířka 720 mm
Gripy:
Bontrager XR Trail Comp, nylonový zámek Lock-On

Sedlovka:
velikost S - Slitina, Bontrager, 31,6 mm, offset 12 mm, délka 330 mm.
Sedlo: Bontrager Arvada, ocelové ližiny, šířka 138 mm

Pedály: VP-536, nylonová platforma

Hmostnost: M - 29.70 lbs / 13.47 kg
Hmostnostní limit: Kolo má maximální celkový hmotnostní limit 136 kg (kombinovaná hmotnost kola, jezdce a nákladu)

   

Rozměry jsou v cm, pokud není uvedeno jinak.

    

 

Číslo velikosti rámu Písmeno velikosti rámu Rozměr kola A — Sedlová trubka B — Úhel sedlové trubky Skutečný úhel sedlové trubky C — Délka hlavové trubky D — Úhel hlavy E — Horní rámová trubka F — Výška středového složení G — Vzdálenost mezi spojnicí středů kol a středu středového složení H — Délka řetězové vzpěry I — Offset J — Trail K — Rozvor kola L — Vzdálenost středu horní rámové trubky od země M — Dosah rámu N — Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení
15.5 S 27.5" 36.8 73.5° 73.5° 9.0 69.3° 55.5 30.2 4.8 43.8 4.2 8.8 106.6 68.6 38.5 57.4

 

 geometry_14784_29er_hardtail

 

Vhodná velikost pro každého jezdce
Marlin je k dispozici v sedmi velikostech rámů pro jezdce všech výšek. Velikost kol Smart Wheel zajišťuje, že se budete prohánět na nejrychlejších možných kolech. Nejmenší velikosti jsou osazeny brzdovými páčkami s krátkým dosahem a užšími řídítky, která menším jezdcům zajišťují vyšší pohodlí a ovladatelnost.

Špičková technologie, vysoká hodnota
Kolo Marlin dobře vypadá a dobře se na něm jezdí. Je vybaveno prvky, které většinou najdete jen na dražších kolech. Patří k nim elegantní rám s vnitřním vedením řadicích a brzdových lanek, jež zaručuje delší životnost a ochranu proti vlivům okolního prostředí.

Bude mé kolo mít sníženou horní rámovou trubku?
U menších rámů (XS a S) se horní rámová trubka směrem k sedlové trubce svažuje. Díky tomuto provedení je rám nižší, což vyhovuje jezdcům menších postav, kteří tak mohou být nad kolem rozkročeni pohodlněji. U větších rámů (M a ML) je horní rámová trubka vodorovná, protože vyšší jezdci, kteří mají delší nohy, nemají s výškou rámu problém.

 

 

 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: